- Ogledov: 1583
Severnojadranska pristanišča v tekmi za novi tovor
Pomen jadranskega koridorja bo naraščal ravno zaradi krize, ker je pot za ladjarje krajša in cenejša. Kateremu pristanišču bo uspelo pritegniti največ novega tovora?
Pomen jadranskega koridorja bo naraščal ravno zaradi krize, ker je pot za ladjarje krajša in cenejša. Kateremu pristanišču bo uspelo pritegniti največ novega tovora?
V letu 2014 so obujeni spomini na veliko morijo, ki je usodno vplivala na Slovence. Štiri krvava leta vojne so za seboj pustila 37 milijonov mrtvih, ranjenih in pogrešanih vojakov in civilistov. Zaradi vsesplošnega pomanjkanja ter grozot vojne se je v letih 1917 in 1918 na obeh straneh fronte začelo širiti nezadovoljstvo, ki je oznanjalo korenite družbene in politične spremembe.
Dr. Spomenka Hribar je po srečanju Unije Istranov pisala njihovemu vodji, Massimilianu Lacoti. Pismo objavljamo v celoti.
Skrajni čas bi že bil, da se enostavno lotimo izgradnje drugega tira, ki bi omogočil nadaljnji razvoj pristanišča, ki ima zaradi tradicionalno dobrih pretovornih norm sloves dobrega pristanišča in ne bo nikakršen problem pridobiti dodatnih tovorov za povečane zmogljivosti.
Še več: prepričan sem, da bodo povečane zmogljivosti kmalu premajhne.
V četrtek, 19. 6. 2014 ponoči, je preminil Ciril Kobal, zadnji preživeli padalec, ki se je kot zajeti italijanski vojaki pridružili gardnemu bataljonu v Egiptu, se izuril v angleški vojski in bil nato poslan z angleškimi misijami k partizanom v Slovenijo.
Unija Istranov je 29. Maja 2014 pripravila komemoracijo na ljubljanskem gradu. Ker v besedilo nismo želeli posegati, ga objavljamo v celoti.
Janez Černač je eden vodilnih slovenskih gozdarjev. Kolegi zanj pravijo, da v poplavi „ekonomskih“ gozdarjev sodi med redkejše naravovarstvene. In Janez Černač je tudi TIGRovec!
Društvo TIGR Primorske, Goriška c. 17, 5270 Ajdovščina, Slovenija
e-mail: drustvo.tigr@siol.net